۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 

رمز موفقیت در زندگی جدا نشدن از ولایت است

رمز موفقیت در زندگی جدا نشدن از ولایت است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در زندگی نباید از ولایت جدا شده چراکه با ولایت از حرکت نمی ایستیم و از صراط مستقیم جدا نمی‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر بیرجند، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی صبح شنبه در جمع کارکنان سپاه انصارالرضا (ع)، با گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، اظهارکرد: انقلاب اسلامی زنده، پویا و تأثیر گذار بوده و به همین دلیل دشمن دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه انقلاب اسلامی دشمن دارد نیاز به محافظ و نگهدارنده دارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاریخ مصرف ندارد و هیچ زمان تمام نمی‌شود اما این پاسداری شرایط و اقتضائاتی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از آفرینش انسان را سیر و سلوک از خاک تا خدا عنوان کرد و گفت: هدف اصلی خلقت انسان پرواز و عروج است.

حاج صادقی با بیان اینکه ارزش هر انسانی به میزان حرکت او در جاده سیر الی الله محاسبه می شود، یادآور شد: اگر انسان در این مسیر درجازد هیچ ارزش و منزلتی ندارد اما اگر حرکت کرد و بالا رفت اشرف مخلوقات، معلم ملائکه و خلیفه الله می شود که هیچ موجودی به مقام و منزلت او نمی رسد.

وی یادآور شد: انسان ها هدفمند خلق شده اند و فرصت رسیدن به رستگاری برایشان وجود دارد و برای رسیدن به آن بنا بر فرمایش قرآن باید گرفتار غفلت نشویم چراکه اگر مقصد گم شود راه نیز گم می گردد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، غفلت از غفلت را بدترین نوع غفلت دانست و گفت: بنا بر فرمایش قرآن افرادی که ایمان و عمل صالح داشته باشند پیروز این دنیاهستند.

حاج صادقی بیان کرد: حقیقت دینداری همین دو اصل است اگر فردی ایمان و عمل صالح را در زندگی دنیوی داشت خداوند به عمل او ثمر چند برابری می دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر انسان به واسطه اعمال نیک توجه خدا را جلب کرد به طور قطع خدا توجه بقیه را به او جلب می کند که مثال این موضوع همان چیزی بوده که شهید حججی و شهید سلیمانی به آن رسیدند، افزود: خداوند شهید سلیمانی و شهید حججی را بزرگ کرد چرا که آنها توجه خدا را جلب کردند و آنگونه که خدا خواست عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید قرآن کریم بر الگوگیری از انسان های شاخص و ارزشی جامعه گفت: دنیا جاده رسیدن به رستگاری و مسیر حقیقی بوده که در آیات بسیاری از قرآن به این موضوعات پرداخته شده است.

حاجی صادقی با بیان اینکه راننده جاده هدایت، ولایت است، اضافه کرد: برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در زندگی نباید از ولایت جدا شده چراکه با ولایت از حرکت نمی ایستیم و از صراط مستقیم جدا نمی‌شویم.

کد خبر 5980278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha