۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حماسه ۹دی نماد عزت و بصیرت مردم ملت ایران اسلامی است

حماسه ۹دی نماد عزت و بصیرت مردم ملت ایران اسلامی است

ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر شنبه در مراسم سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی در سلماس، اظهار کرد: در سال ۸۸ همانند سال‌های گذشته نیز انتخابات در حال برگزاری بود اما افرادی با یک دروغ بزرگ تحت عنوان تقلب در انتخابات کلید حرکت و فتنه دشمن را زدند و با این دروغ بزرگ سعی در ایجاد تشنج در کشور را داشتند که با بصیرت مردم نقشه‌های آنها خنثی شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه حرکت انقلابی و آگاهانه ملت ایران در نهم دی ماه تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود، افزود: این روز بزرگ برای همیشه در اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند.

سردار رجبی گفت: یوم الله نهم دی ماه روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنان خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم با حضور خود در برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی ماه تعهد خود را به انقلاب و نظام اثبات می‌کنند گفت: حماسه نهم دی نشان داد مردم همواره پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شعائر دینی و اسلامی هستند و هیچ‌وقت به این ارزش‌ها پشت نخواهند کرد.

کد خبر 5980332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha