۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

ظرفیت مجالس دینی در خدمت تبیین معارف اسلامی و انقلابی قرار گیرد

ظرفیت مجالس دینی در خدمت تبیین معارف اسلامی و انقلابی قرار گیرد

مرودشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: منبرها، مساجد و مجالس دینی از دیرباز محلی برای تبیین معارف اسلامی، تزکیه اخلاقی و حل و فصل مشکلات اجتماعی بوده و باید این ظرفیت‌های نهفته فعال شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع ظهر شنبه در آئین تجلیل از مداحان و پیر غلامان حسینی شهرستان مرودشت که با حضور جمعی مداحان، روضه‌خوانان، پیرغلامان و خادمان حسینی و مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن فرهنگیان این شهر برگزار شد با اشاره به جایگاه والای روضه‌خوانان و مداحان اهل بیت (ع) و تأثیرگذاری آنها بر مردم خواستار نهادینه شدن شاخصه‌های انقلابی‌گری در مداحان شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مساجد به همراه تکیه‌ها، حسینیه‌ها و هیأت‌های مذهبی از دیرباز دو مامن برای مردم و بستری برای حل مشکلات فرهنگی، اخلاقی و اسیب‌های اجتماعی و محل حل و فصل مشکلات مردم و خانواده‌ها بوده خاطرنشان کرد باید این ظرفیت‌ها مجدداً فعال شوند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه ترس دشمنان ما از احیای جهاد به عنوان سنتی الهی است گفت: به همین خاطر دست به ترور و جنایت و تجاوز می‌زنند و ترور سردار رشید ما حاج قاسم که در آستانه سالگرد آن هستیم و ترور دیگر سردار ما سید رضی و جنایت‌های بی شمار در غزه نشانگر این است که ما راه را درست رفته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: انقلاب اسلامی ما به عنوان پرچمدار مقاومت همواره مورد هجمه‌های دشمنان مستکبر بوده و تلاش دشمنان در نابودی ارزش‌های دینی و انقلابی است و به همین خاطر باید ذاکران، مداحان، پیر غلامان و خادمان اهل بیت با جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت‌هایی چون منبرها به تبیین معارف دینی و شاخصه‌های انقلابی بپردازند تا توطئه دشمنان خنثی شود.

کد خبر 5980397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha