۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

تا متعادل شدن قیمت‌ها ادامه دارد؛

توزیع مرغ منجمد به صورت گسترده و روزانه در آذربایجان شرقی

توزیع مرغ منجمد به صورت گسترده و روزانه در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از امروز توزیع گسترده روزانه ۸۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان شرقی آغاز خواهد شد و این طرح تا متعادل شدن قیمت مرغ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فتحی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از توزیع گسترده و وسیع مرغ منجمد وارداتی در سطح آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در حوزه محصولات کشاورزی یکی از وظایف اصلی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی است و در سالی که به شعار رشد تولید، مهار تورم مزین شده است، اجازه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را نخواهیم داد.

وی افزود: در راستای کنترل قیمت‌ها و تعادل بازار مرغ، روزانه ۸۰ تن مرغ منجمد به صورت گسترده و در سطح وسیع در آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد تا از هرگونه افزایش قیمت در این حوزه جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به مردم اطمینان داد به میزان کافی ذخایر راهبردی در حوزه محصولات کشاورزی وجود دارد و مردم نگرانی بابت تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و سایر اقلام راهبردی نداشته باشند.

فتحی ادامه داد: تا زمانی که قیمت‌ها در بازار متعادل نشود توزیع مرغ منجمد تداوم خواهد یافت تا مردم کوچک‌ترین مشکلی در دسترسی به گوشت مرغ سالم و با قیمت مناسب نداشته باشند.

کد خبر 5980482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      7 2
      بله مرغ‌های منجمد برزیلی! کجاست مرغ کشتار داخلی.. هیچ معلوم نیست چرا باید مرغ منجمد وارداتی در سبد خرید مردم قرار بگیره و مرغ داخلی با قیمتی گزاف خارج از تنظیم بازار عرضه بشه. این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت الله و اعلم..یکی در مورد این وضعیت توضیحی نداره؟؟؟؟
    • علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      7 0
      خیلی جالبه آقایون قیمت رو نفرمودند.
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      8 0
      ببخشید این مرغ ها کجا توزیع می شود؟! من که امروز هم پیدا نکردم
    • ناشناس IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      4 1
      لعنت خدابردلالان وواسطه گران گوشت مرغ وقرمز
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      1 1
      بنظرم مردم بعد از کنار گذاشتن گوشت قرمز دیگه گوشت مرغ هم نخورن،تجربه بسیار موفق در زمینه کنار گذاشتن گوشت قرمز به ما ثابت کرد ما این توانمندی رو داریم سایر اقلام رو هم کنار بگذاریم و بشه ب نون خشک و نهایتا نون با چای شیرین زنده موند.. وقتی میشه با این حداقل ها زنده موند چرا این همه اسراف؟
    • نازلی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      1 1
      کو همش حرف میزنی الحمدالله گوشت که از سر سفرها رفت مرغ هم داره ناپدید میشه راستی مرغ منجمد به چه قیمت به قیمت مرغ گرم والاا کیلویی 100 از فروشگاه محله دیروز پرسیدم بقیشو میسپارم به‌وجدان شما
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      0 0
      میش لطف مکان عرضه و قیمت عرضه رانیز بفرمایید من که دیجی کالا نگاه میکنم نیست
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      0 0
      در به در دنبال مرغ منجمد هستم ولی دریغ از مرغ منجمد.