۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

امام جمعه شاهین دژ:

فتنه سال ۸۸ دسیسه ای انگلیسی و آمریکایی بود

فتنه سال ۸۸ دسیسه ای انگلیسی و آمریکایی بود

ارومیه - امام جمعه شاهین دژ گفت: فتنه سال ۸۸ دسیسه ای انگلیسی و آمریکایی بود که هواداران آنان بعنوان بازیگران اصلی در کشورمان به آن دامن زدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین دژ ظهر شنبه در اجتماع مردمی سالروز حماسه ۹ دی در تکاب عنوان کرد: شناخت فتنه برای خواص جامعه سهل الوصول است اما زمانی که فتنه می‌آید شناختش مشکل است.

حجت الاسلام مرادی گفت: فتنه گران در تلاش هستند تا باطل را در لباس حق به مردم بقبولانانند و تشخیص حق از باطل مستلزم بصیرت است که الحمدالله مردم ما دارای چنین بصیرتی بودند.

وی با بیان اینکه هوا پرستان همواره دنبال فتنه انگیزی در جوامع هستند افزود: فتنه گران در فکر نیل به آمال خود هستند و هر جا فتنه‌ای رخ می‌دهد پشت بندش به گروه و دسته‌ای می‌رسد که در پی منافع خود و تحقق آمال شیطانی خویش هستند، کسانی که پایبند به قانون نباشند بلاشک فتنه گر هستند.

حجت الاسلام مرادی گفت: فتنه سال ۸۸ دسیسه‌ای انگلیسی و آمریکایی بود که هواداران آنان به عنوان بازیگران اصلی در کشورمان بر آن دامن زدند و فتنه گرانی که تا کنون ابراز ندامت نکرده اند همچنان برای کشور ما فتنه گر هستند.

وی گفت: بکوری چشم دشمنان حضور حداکثری در ۲۲ بهمن امسال و ب هدنبال آن حضور حداکثری پای صندوق انتخابات از سوی شما مردم فهیم و ولایت مدار تیری بر قلب دشمنان خواهد بود.

کد خبر 5980517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha