۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع):

حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است

حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است

بردسکن- فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) گفت: حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است و این روز به عنوان یک یوم الله همه ساله در کشور گرامی داشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا احمدی ظهر شنبه در گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و در اجتماع باشکوه مردم شهرستان بردسکن که در محل مسجد جامع این شهرستان با حضور خیل عظیم مردم شهید پرور بردسکن، بازاریان و اصناف، کشاورزان، بسیجیان و مسوولین برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز اسراییل سردار سید رضی موسوی را ترور می‌کند ناشی از شکست آنها در مقابل جبهه حماس است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت ضد استکباری، تقابل با الگوی لیبرال دموکراسی، ارائه الگوی حکمرانی جدید، موقعیت ممتاز ژئوپلیتیکی، حمایت از مستضعفین جهان و جبهه مقاومت، حفظ سیاست استقلال خواهی و استکبار ستیزی به طور طبیعی در معرض تهدیدات و فتنه های گوناگونی قرار دارد.

وی گفت: یوم‌الله ۹ دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ آمریکایی و صهیونیستی است، ۹ دی نباید فراموش شود چرا که یکی از فتنه‌های دشمن این است که برخی مناسبت‌های مهم و تاریخ ساز به فراموشی سپرده شود.

احمدی افزود: آثار شکست اسراییل امروز نمایان شده است و شکست آنها غیر قابل ترمیم است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: حماسه ۹ دی نماد پیوند عمیق مردم با ولایت است و این روز به عنوان یک یوم الله همه ساله در کشور گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت ،زمان شناسی و ولایت مداری است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر پیوند مردم با ولایت و نظام اسلامی است.

کد خبر 5980578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha