۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸

رییس جهاددانشگاهی اردبیل:

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در اردبیل برگزار شد

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در اردبیل برگزار شد

اردبیل- رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: یازدهمین دوره آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی اردبیل و طرح شهید زین‌الدین در اردبیل برگزار شد.

حسام رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری یازدهمین دوره آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان و طرح شهید زین‌الدین در این واحد خبر داد.

وی با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور، یازدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: همچنین آزمون طرح شهید زین‌الدین نیز در اردبیل برگزار شد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به اینکه یازدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در ۲ حوزه امتحانی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، گفت: در این آزمون تعداد یک‌هزار و ۶۸۳ نفر داوطلب با هم به رقابت پرداختند.

رسولی با تشریح طرح استخدامی شهید زین‌الدین افزود: در دولت سیزدهم با نامگذاری مجوزهای استخدامی به نام شهدا، طرح شهید زین‌الدین به منظور جذب و استخدام نیروی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی، به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده که در استان اردبیل نیز با رقابت ۲ هزار و ۷۵۴ نفر داوطلب این آزمون در اردبیل نیز برگزار شد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل خاطرنشان کرد: نتیجه آزمون به زودی در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اعلام خواهد شد.

کد خبر 5980677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha