۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

حل مشکلات حقوقی بیش از ۲ هزار مددجوی البرزی

حل مشکلات حقوقی بیش از ۲ هزار مددجوی البرزی

البرز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۸۰ وکیل نیکوکار از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲ هزار و ۲۰۰ مددجوی البرزی، خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا البرزی با اشاره به اینکه کانون وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان البرز نقش مهمی در رفع مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ وکیل نیکوکار، خدمات قضائی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به ۲ هزار و ۲۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.

وی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و مطرح کرد: در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور پیدا کرده و در روزهای خاص اقدام به ارائه مشاوره به مددجویان مورد حمایت می‌کنند. مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد: توسعه ارائه خدمات قضائی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضائی داشته باشد.

البرزی گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه با توجه به نقش این مجموعه در محاکم قضائی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند چراکه بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

کد خبر 5980710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha