۹ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵

استاندار چهارمحال و بختیاری:

آزادسازی ۱,۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری

آزادسازی ۱,۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری به استان آزاد شد و یک‌هزار میلیارد تومان دیگر آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری امروز شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی بهزیستی، کمیته امداد، آب و فاضلاب و نوسازی مدارس اعتبارات خود را در حوزه محرومیت‌زدایی پیگیری کنند، اظهار کرد: سپس در جلسه آینده میزان جذب اعتبارات گزارش بدهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در حوزه‌های بازآفرینی شهری باید پروژه‌های سایر مناطق حاشیه‌ای استان نیز به سرعت بررسی و مطالعات این پروژه‌ها انجام شود، از اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز می‌توان به این پروژه‌ها اعتبار اختصاص داد.

وی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری آزاد شده است، یادآور شد: پیگیری شود ۵۰ میلیارد دیگر نیز آزاد شود.

حیدری با تاکید بر اینکه اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت یک ظرفیت برای تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان است، تصریح کرد: این پروژه‌ها در گذشته پیشنهاد داده شده است و تغییر پروژه ابهام ایجاد خواهد کرد، دستگاه‌های اجرایی با مسئول مربوطه جلسه برگزار کنند تا اعتبارات هرچند اندک جذب شود و در جلسه آینده گزارش شود که از ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته در این حوزه جذب شده است، باید تا ۱۵ بهمن این اعتبار با ارسال صورت وضعیت از هزینه‌کرد پروژه‌ها جذب شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پیش‌بینی شده تا جلسات مستمر با وزرا برای حل مشکلات استان برگزار شود، تاکنون چند جلسه برگزار شده و توافقات خوبی در حوزه‌های پروژه‌های عمرانی نیز داشتیم.

وی با اشاره به آزاد سازی یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد یک‌هزار میلیارد تومان دیگر نیز به سرعت آزاد می‌شود، سهمیه اعتباری هر دستگاه برای جذب توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام و جذب اعتبار با جدیت دنبال شود.

حیدری در خصوص جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی، توضیح داد: دستگاه‌های اجرایی از میزان سهمیه جذب نیروی انسانی در دستگاه خود مطلع شود و نیاز خود به نیروی انسانی را اعلام کنند، سهمیه‌ای برای جذب نخبگان به اختصاص پیدا کرده است که از این فرصت نیز استفاده شود، همچنین در راستای توانمندسازی نیروی انسانی نیز گام برداریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح برای دهه فجر تا ۱۵ دی‌ماه در سامانه منتاک ثبت و جلسه قرارگاهی برای این منظور تشکیل شود.

وی با بیان اینکه موضوع مولدسازی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید ویژه قرار بگیرد، گفت: مولدسازی یک منبع خوب برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام محسوب می‌شود.

کد خبر 5980732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha