۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان:

برگزاری مسابقات بین‌المللی درکردستان برای ورزشکاران امیدآفرین است

برگزاری مسابقات بین‌المللی درکردستان برای ورزشکاران امیدآفرین است

سنندج_ سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در کردستان برای ورزشکاران امیدآفرین است و به ایجاد شور و نشاط میان آنها می‌انجامد.

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام‌ویسی ظهر یکشنبه با حضور در آئین برگزاری مسابقات بین‌المللی گلبال نابینایان و کم بینایان اظهار کرد: این مسابقات با شرکت سه کشور در سنندج آغاز به کار کرد.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران سه کشور ایران، عراق و ترکیه در قالب شش تیم در خانه ورزش‌های نابینایان و کم بینایان سنندج آغاز و تا یازدهم دیماه ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: وجود زمینه‌های اقتصادی در کنار امنیت و حمایت مسؤولان به هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی کمک شایان می‌کند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: حضور مسؤولان ارشد استان در مسابقات ورزشی و در میان ورزشکاران شور و نشاط خاصی را به میادین ورزشی خواهد داد.

غلام‌ویسی گفت: وجود زمینه‌های اقتصادی در کنار امنیت و حمایت مسؤولان به هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی کمک شایان می‌کند.

وی اعلام کرد: خوشبختانه این مسابقات در بهترین و بالاترین سطح درحال برگزاری است و تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات ابراز رضایت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات مهم ملی و بین‌المللی همراهی مسؤولان و کمک و پای کار بودن سایر ادارات و نهادهای دیگر لازم و ضروری است.

غلام‌ویسی اضافه کرد: حضور رئیس انجمن جهانی گلبال در ایران و به ویژه در منطقه کردستان فرصت خوبی برای ارتقا این رشته در میان ورزشکاران است و تلاش‌های رئیس و اعضای هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کردستان برای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات ستودنی است.

گفتنی است؛ سنندج با همت هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کردستان امسال میزبان چند رویداد ملی بوده است.

کد خبر 5981238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha