۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ارتباط با کشورهای همسایه و دوست در دولت به خوبی مدیریت می شود

ارتباط با کشورهای همسایه و دوست در دولت به خوبی مدیریت می شود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش سیاست های خارجی در بعد اقتصادی کشور در دولت سیزدهم گفت: ارتباط با کشورهای همسایه و دوست در دولت به خوبی مدیریت می شود و حساب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر یک شنبه در دیدار با سخنگوی وزارت خارجه اظهارکرد: خوشبختانه وزارت امور خارجه همپای دولت سیزدهم تصمیم‌های کارسازی در جهت فعالیت های سیاسی و اقتصادی داشته و گام های مثبتی در این جهت برداشته است.

وی با اشاره به نقش سیاست های خارجی در بعد اقتصادی کشور در دولت سیزدهم تصریح کرد: ارتباط با کشورهای همسایه و دوست در دولت به خوبی مدیریت می شود و حساب شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به جنایات کشورهای اروپایی و آمریکا در منطقه و حتی رفتارهای خصمانه با پناهندگان اشاره کرد و گفت: امروز چهره کریح دشمن برای تمام مردم دنیا آشکار شد و تظاهراتی که هر روز شاهد آن هستیم نشان از این موضوع دارد.

عبادی به ادعای اروپا در خصوص دموکراسی و حکومت مردم بر مردم اشاره داشت و گفت: سوابق اروپایی ها نشان می‌دهد که از ۵۰۰ سال قبل چگونه وحشیانه به جان مردم دنیا افتاده اند و آمریکا نیز همین اروپای وحشی بوده که بر روی قبر بومیان ساخته شده است.

وی ضمن ارائه این سؤال که نظام و جامعه بین‌الملل اگر قانون ندارد پس چرا ادعا دارد و اگر قانون دارد چرا اجرا نمی‌شود، افزود: از دولت انقلابی و مردمی و ایمانی انتظار می رود تا این موارد به صورت فنی هر روز از سازمان ملل و حقوق بشر و مدعیان حقوق کودک و زن مورد پرسش قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جنایات غربی ها در دنیا پایانی ندارد و جهان را برای همه بشریت جهنم کرده اند، گفت: باید فکری برای تمدنی که نجات نوع بشر در آن بوده شود و تنها اسلام بوده که حرف برای این موضوع دارد و امروز آن هایی که شعورشان سر جاست از جنایت های آمریکا و اسرائیل بیزارند.

کد خبر 5981278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha