۱۱ دی ۱۴۰۲، ۹:۰۴

آماری که پیکان پس از ۴ سال مقابل استقلال به ثبت رساند

آماری که پیکان پس از ۴ سال مقابل استقلال به ثبت رساند

تیم فوتبال پیکان با وجود اینکه در مقابل استقلال تهران شکست خورد اما یک آمار خوب را از خود به جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پیکان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را با آمار یک پیروزی، ۸ تساوی و ۶ شکست به پایان رساند و در این مدت ۲ سرمربی (رسول خطیبی و رضا عنایتی) را روی نیمکت خود دید.

رسول خطیبی به مدت ۱۰ هفته و رضا عنایتی به مدت ۵ هفته هدایت پیکان را عهده دار بودند که خطیبی در ۵ بازی نخست خود رو در روی نساجی، گل گهر و صنعت نفت به نتیجه تساوی رسید و مقابل سپاهان و ملوان شکست خورد تا خطیبی آمار ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت برساند.

پیکان تحت هدایت عنایتی نیز در ۵ بازی نخست خود، مقابل آلومینیوم و فولاد به نتیجه تساوی رسید و رو در روی تیم‌های شمس آذر، تراکتور و استقلال تهران شکست خورد و عنایتی آمار ۳ شکست ۲ تساوی را با پیکان تا به این حال ثبت کرده است.

شامگاه شنبه ۹ دی تیم‌های استقلال تهران و پیکان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با وجود اینکه پیکان تعداد شوت و مالکیت بیشتری نسبت به استقلال داشت اما در پایان نتیجه را واگذار کرد. تیم تحت هدایت عنایتی با اینکه در بازی با استقلال شکست خورد، اما در ۴ سال اخیر برای اولین بار پیکان درصد مالکیت بیشتری نسبت به استقلال ثبت کرد.

استقلال ۴۳ و پیکان ۵۷ درصد در این بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند. پیکان با این شکست ۱۱ امتیازی شد و نیم فصل اول را به پایان رساند.

کد خبر 5981484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha