۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

همه فرزندان یتیم ایلامی دارای حامی هستند

همه فرزندان یتیم ایلامی دارای حامی هستند

ایلام-مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: همه فرزندان یتیم ایلامی دارای حامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی ظهر روز یکشنبه در نشست با فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: کمیته امداد در تازه‌ترین اقدامات خود به منظور دسترسی راحت تر مردم به این نهاد و سهولت در ارتباط با کمیته امداد سامانه اینترنتی امداد هوشمند را راه اندازی کرده است که تمام وقت در دسترس مردم است.

وی، برون سپاری برخی خدمات کمیته امداد را یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: در راستای این سیاست بخش‌هایی از خدمات مددکاری این نهاد به مراکز نیکوکاری واگذار شده‌اند.

وی با عنوان اینکه نیکوکاری خصلتی است که در وجود همه ی آدم‌ها هست اما همه سعادت این را ندارند که آن را به ظهور برسانند تصریح کرد: طرح اکرام از موفق ترین طرح‌های کمیته امداد است و در استان ایلام همه فرزندان یتیم و مددجو دارای حامی هستند.

وی در ادامه به برنامه‌های اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی مددجویان هدف گذاری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: آرامش بخشیدن به زندگی مردم از مهم‌ترین نتایج و تأثیرات امدادگری و کار خیر در جامعه است.

سردار سلمانی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: کمیته امداد با چند دهه فعالیت در زمینه نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم کارنامه موفق و درخشانی در بین مردم و رضایت مندی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از تاثیر گذارترین دستگاه‌های خدمت رسانی است گفت: خدمات کمیته امداد در جامعه باعث شده است که بسیاری از مشکلات ضروری نیازمندان برطرف و قشر محروم جامعه احساس آرامش داشته باشند. مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این د

در پایان این نشست توسط فرمانده انتظامی استان ایلام از مدیرکل کمیته امداد استان بخاطر نقش مثبت این نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تجلیل شد.

کد خبر 5981506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha