۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حماسه ۹ دی تداوم‌بخش مسیر انقلاب اسلامی بود

حماسه ۹ دی تداوم‌بخش مسیر انقلاب اسلامی بود

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حماسه ۹ دی را به معنای واقعی کلمه باید تداوم‌بخش مسیر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید احمدی با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله ۹ دی، اظهار کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان نظام و انقلاب همه توان و ظرفیت خود را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما حماسه تاریخی مردم در روز ۹ دی‌ماه سبب ناکامی فتنه‌گران در داخل و خارج از کشور شد.

وی افزود: حماسه ۹ دی موجب شد تلاش‌های مکرر و گسترده رسانه‌های غربی برای ناامید کردن مردم و منفعل نشان دادن آن‌ها راه به جایی نبرده و نهایتاً طومار فتنه در این روز پیچیده شد.

این مسؤول تصریح کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی با توهین به مقدسات مردم، احساسات آن‌ها را جریحه‌دار کرده، به همین خاطر مردم ایران نیز با حضور حماسی و عاشورایی خود خط بطلانی بر روش و خط فکری دشمنان کشیدند و از ولایت‌فقیه تمام‌قد حمایت کردند.

این استاد حوزه با اشاره به مدیریت مُداراگونه رهبر معظم انقلاب در برابر جریانات مخالف با نظام جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: مردم پس از اقدامات ساختارشکنانه این جریانات نتوانستند در مقابل رفتارهای فتنه‌گران کوتاه آمده و با آگاهی و بصیرت، حماسه ۹ دی را رقم زدند.

مشارکت حداکثری در انتخابات به کشور صلابت و قدرت بیشتر می‌دهد

احمدی با یادآوری در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات به کشور صلابت و قدرت بیشتر می‌دهد، پس باید با قدرت و شجاعت در انتخابات شرکت و حماسه‌ای دیگر خلق و حمایت خود را از انقلاب اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در برهه‌های مختلف با روش‌های گوناگون برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان شده است، گفت: امروزه نیز سعی دارد با ناامید کردن مردم نسبت به آینده، باعث کاهش مشارکت عمومی در انتخابات شود و در این راه پمپاژ اخبار منفی و کذب را در دستور کار خود قرار داده که با بصیرت و حضور مجدد مردم با شکست مواجه خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان زنجان تاکید کرد: باید روحیه خودباوری و اعتماد به نفس داشته و کارهای بزرگی که در کشور انجام شده را به درستی به مردم تبیین کنیم، به همین خاطر امیدواریم در دو انتخابات آتی حضور پرشور مردم را شاهد باشیم.

کد خبر 5981605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha