۱۱ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۹

آیین تکریم و معارفه رییس ستاد نماز جمعه زاهدان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس ستاد نماز جمعه زاهدان برگزار شد

زاهدان- در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان آیین تکریم و معارفه رییس ستاد نماز جمعه زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه زاهدان صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس ستاد نماز جمعه زاهدان که با حضور اعضای ستاد و جمعی از مسؤولان برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت‌های اعضای ستاد نماز جمعه، گفت: انتظارات از ستاد نماز جمعه جهت‌های مختلفی را شامل می‌شود ابتدا پرداختن به جنبه‌های محتوایی و فرهنگی نماز جمعه است تا برای حضور اقشار مختلف مردم جاذبه ایجاد کند.

آیت‌الله مصطفی محامی افزود: تاکنون فعالیت‌های ستاد نماز جمعه زاهدان در حوزه‌های مختلف مطلوب بوده و انتظار می‌رود این فعالیت‌ها با قوت بیشتری ادامه پیدا کرده و فعالیت‌های جدید نیز با محوریت محتوا بخشی و ایجاد جاذبه تعریف شود تا افراد با هر بار حضور در نماز جمعه نکات جدیدی بیاموزند.

وی بیان کرد: گام دیگر، برقراری ارتباطات اجتماعی و مشارکت دادن طیف‌های مختلف در امر برگزاری نماز جمعه است.

وی ادامه داد: ستاد نماز جمعه باید برای نقش آفرینی اقشار مختلف جامعه در نماز جمعه زمینه سازی و در مقابل طیف‌های مختلف نیز کار را از خود بدانند و به ایفای نقش بپردازند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: محور دیگر فعالیت‌های اجرایی ستاد نماز جمعه شامل هماهنگی برای برقراری سیستم حمل و نقل عمومی، انتظامات و برقراری امنیت، کنترل ورود و خروج افراد، نظافت محیط، حفظ احترام نمازگزاران، استفاده مطلوب از امکانات و کارشناسی روی سیستم صوت مصلی نمازجمعه است.

وی اضافه کرد: در حوزه جذب اعتبارات و امکانات نیز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تلاش شود تا بهره‌وری مناسب را از فضای کنونی مصلای نماز جمعه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در میان اعضای ستاد نماز جمعه از همه اقشار، اصناف و سلایق استفاده و بتوان از توانایی افراد بهره برد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: ستاد نماز جمعه باید حداقل سالیانه گزارش عملکرد خود در حوزه‌های مختلف را خدمت مردم ارائه کند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام‌والمسلمین «رسول کهخاسلیم» مسؤول سابق تقدیر و «عمار صمصام» به عنوان مسؤول جدید ستاد نماز جمعه زاهدان معرفی شد.

کد خبر 5981941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha