۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اتمام بتن‌ریزی مخازن مجتمع آبرسانی دهناش

اتمام بتن‌ریزی مخازن مجتمع آبرسانی دهناش

شهرکرد-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اتمام بتن‌ریزی دو مخزن مجتمع آبرسانی دهناش خبر داد.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بتن‌ریزی مخزن ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعبی تعادلی که به عنوان مخزن اصلی این طرح آبرسانی است و همچنین مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای محمدآباد دهناش از این مجتمع آبرسانی انجام شد.

وی افزود: آب مورد نیاز مردم در این مجتمع ابتدا از چاه به مخزن تعادلی ۵۰۰ متر مکعبی و مجدد از مخزن اصلی به مخازن روستاها بالا دست توسط ایستگاه پمپاژ دوم تأمین می‌شود.

کریمی ادامه داد: کارفرمای این مجتمع آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری و مجری طرح قرارگاه محرومیت زدایی منطقه‌ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: با تکمیل فاز یک این طرح آبرسانی روستاهای محمد آباد دهناش، ترکی سفلی، دره باغ، ترکی علیا، بزگ آباد، ترکی وسطی، رباطک، مهدی آباد، کسری، هوشوت و تیک از آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این طرح آبرسانی پس از تکمیل در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بیش از ۲۵۰۰ نفر جمعیت ساکن و عشایر این منطقه را از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند می‌نماید.

کریمی اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه آبرسانی روستایی که جز پروژه‌های محرومیت‌زدایی است را حدود ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: منطقه دهناش واقع در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در ۲۰۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

کد خبر 5982217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha