۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

نماینده ولی فقیه در کردستان:

ترویج انتخابات بیانگر پیشبرد سرنوشت همه انسان‌ها است

ترویج انتخابات بیانگر پیشبرد سرنوشت همه انسان‌ها است

سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ترویج انتخابات به معنای پیشبرد سرنوشت انسانی همه ما است و باید با شرکت در انتخابات شاهد انتخاباتی باشکوه و پرنشاط در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی بعدازظهر دوشنبه در نشست ائمه جمعه استان که با موضوع غزه و انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: ستم‌هایی که به مردم فلسطین و غزه شده سال‌هاست از سوی دشمنان بر این مردم وارد می‌شود اما امسال به شکل شدیدتر شاهد ظلم و جنایات رژیم صهیونیست علیه مردم بی‌گناه و مظلوم غزه هستیم.

وی بیان کرد: باید حماسه‌های مردم غزه و ایستادگی و مقاومت آنها در برابر رژیم صهیونیست بیشتر بیان شود چرا که این اتفاقات اخیر وجدان‌های خفته را بیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان رد شود یعنی صلاحیت دارد نماینده مردم باشد و رهبر انقلاب هم فرموده‌اند «بهترین کار شرکت در انتخابات است».

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: ترویج انتخابات به معنای ترویج سرنوشت انسانی همه ما است و باید با شرکت در انتخابات شاهد انتخاباتی باشکوه و پرنشاط در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: باید جلسات ائمه جمعه و جماعات در شهرستان‌های استان به صورت شهرستانی برگزار و مطالب روز بیان شود.

کد خبر 5982502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha