۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

معاون فرماندار پارس‌آباد:

مکتب سردار سلیمانی در جامعه تبیین شود

مکتب سردار سلیمانی در جامعه تبیین شود

پارس‌آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان پارس‌آباد بر ضرورت تبیین و ترویج مکتب سردار شهید سلیمانی در میان نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب وند بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی نماد غیرت، رشادت، استکبارستیزی و ولایت‌مداری است.

وی با اشاره به اینکه مکتب سردار سلیمانی در جامعه تبیین شود، گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، شهیدپرور است و باید از طریق جوانان در جامعه تبیین و به ولایت‌پذیری و مردم‌داری این شهید توجه خاص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان پارس آباد افزود: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی سه شنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۹ صبح دسته عزاداری از میدان سپاه تا مسجد جامع این شهرستان برگزار خواهد شد.

ظهراب وند ادامه داد: مراسم یادواره شهدا با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسگری (ع) محله جانبازان پارس آباد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایت مدار شهرستان پارس آباد با حضور پرشور، هوشیارانه و مقتدرانه خود در صحنه نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های انقلاب هستند.

کد خبر 5982551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha