حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

مقاومت اسلامی عراق در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه در سایه حمایت آمریکا، پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه را با موشک هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از پایگاه‌های نظامی اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر داد.

بر اساس این بیانیه پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در میدان گازی کونیکو واقع در دیرالزور سوریه از سوی مقاومت اسلامی عراق هدف گرفته شده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که این حمله با استفاده از موشک به انجام رسیده است.

کمی پیش‌تر نیز مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه اشغالگران آمریکایی در شهر الشدادی واقع در جنوب حسکه در سوریه را با پهپاد هدف قرار داده است.

دیروز نیز ۲ پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر و میدان گازی کونیکو از سوی مقاومت اسلامی عراق موشک‌باران شد. این حمله ساعتی پس از حمله نیروهای مقاومت اسلامی عراق به پایگاه نظامی «حریر» واقع در اربیل از طریق هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها حمله‌های خود به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

کد خبر 5982714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha