۱۲ دی ۱۴۰۲، ۷:۳۰

بخشدار سعدآباد:

آگاهی بخشی در زمینه انتخابات انجام شود

آگاهی بخشی در زمینه انتخابات انجام شود

بوشهر- بخشدار سعد آباد خواستار آگاهی بخشی عمومی و اهمیت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه امین نژاد عصر دوشنبه در نشست کانون بازنشستگان سپاه در محل بقعه آقا میر هداف ابتدا در خصوص تبیین حماسه ۹ دی و شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بازنشستگان سپاه پیشکسوتانی هستند با تجارب ارزشمند و گرانبها جهت انتقال به نسل جوان که باید از قابلیت‌های مختلف آنها در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بهرمند شد.

بخشدار سعدآباد سپس انتصاب خود به عنوان بخشدار سعدآباد را فرصتی جهت توفیق خدمت به مردم بخش بزرگ و قدیمی سعدآباد جهت ارائه خدمات بیش از پیش به مردم دانست که هر ساعت از این فرصت را غنیمت باید شمرد و در راستای تعالی مردم بخش به کار خواهد گرفت.

وی حماسه ۹ دی را پیروزی مردم با بصیرت مردم ایران در مقابله با فتنه دشمنان عنوان و افزود: بعضی از خواص انقلاب بخاطر عدم درک کافی و نداشتن بصیرت باعث اختلال ۸ ماهه در کشور و خوشحالی دشمنان شدند که در آن زمان مردم با بصیرت و درک خود از تفکر و اهداف بعضی از جریانات سیاسی، پس از توهین به مقدسات در ماه محرم وارد صحنه شده و توطئه آنها را خنثی کردند.

امین نژاد استفاده از ظرفیت مردم همراه با مشارکت آنها در تصمیم گیری ها را یکی از مؤثرترین راهکارها در پیشرفت و پایداری در خدمات رسانی و رضایت عمومی و تقویت نظام برشمرد.

وی در ادامه خواستار آگاهی بخشی عمومی و اهمیت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات آتی سال ۱۴۰۲ شدند.

کد خبر 5982818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha