۱۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۵

عضو هیات علمی موسسه آموزشی حضرت امام خمینی (ره):

سردار سلیمانی چهره بین المللی مقاومت و الگوی جوانان است

سردار سلیمانی چهره بین المللی مقاومت و الگوی جوانان است

نکا- عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: سردار سلیمانی به عنوان چهره بین المللی جبهه مقاومت با اندیشه‌ انقلابی الگوی خوبی برای جوانان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم روانبخش شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی که در مسجد جامع شهرستان نکا برگزار شد، از سردار سلیمانی به عنوان نمونه بارز یک مبارز انقلابی و الگویی برای جهان اسلام یاد کرد که در مسیر بصیرت و حقانیت گام برداشت.

وی افزود: سردار سلیمانی به عنوان چهره بین المللی جبهه مقاومت با اندیشه انقلابی، بصیرت و پیروی از ولایت الگوی خوبی برای جوانان انقلابی است.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت اگر در خارج از مرزها به مقابله با دشمن نمی‌پرداختیم امروز باید داخل کشورمان با دشمنان مبارزه می‌کردیم در واقع امنیت امروز جامعه اسلامی مرهون تلاش نیروهای مسلح در سپاه و ارتش به ویژه سپاه قدس که مظلومانه در برابر دشمن ایستادگی کرده است.

به گفته حجت الاسلام روانبخش نیروهای نظامی با اقتدا به فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب و جان فشانی در برابر حق علیه باطل کشور را در برابر نا امنی بیمه کرده و مقتدرانه در میدان نبرد حاضر شدند به طوری که در حال حاضر دشمن نمی‌تواند یک نگاه چپ به خاک کشورمان بیاندازد.

وی با اشاره دیکتاتوری جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: کل مردم دنیا نسبت به این دیکتاتوری، جنایات و کشتار مردم بی دفاع توسط آمریکا و اسرائیل معترض هستند در واقع جنایتی که اسرائیل طی این مدت اخیر نسبت به مردم بی دفاع غزه انجام داده است در تاریخ وجود ندارد.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: طبق فرمایشات امام راحل دنیا زبان زور می‌خواهد لذا شما باید در برابر ظلم و مقابله با باطل خود را قوی کنید همانطور که فرماندهی کل قوا فهمید که چطور نیروهای مسلح را قدرتمند کند.

وی ادامه داد: همانطور که نیروهای نظامی ما در حوزه دفاعی و مقاومت خوش درخشیدند در حوزه عملیات سایبری هم موقعیت شناسانه وارد عمل شده و حربه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارند.

حجت الاسلام روانبخش در بخش دیگر سخنان خود از فقه‌ها به عنوان دژ اسلام یاد کرد و همچنین افزود: اگر این دژ باشد قطعاً امنیت فکری و اعتقادی در کشور حاکم خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان به انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: اگر انتخابات ما با حضور حداکثری مردم همراه نباشد ممکن است با نا امنی و اغتشاش دشمن همراه شود چرا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن احساس نا امنی می‌کند و به خود اجازه نفوذ نمی‌دهد.

کد خبر 5982871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha