۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰

رییس کل دادگستری مرکزی:

اجرای منویات مقام معظم رهبری نصب العین مسوولان دستگاه قضا است

اجرای منویات مقام معظم رهبری نصب العین مسوولان دستگاه قضا است

اراک- رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری و سند راهبردی قضایی نصب العین مسوولان دستگاه قضا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جزایی صبح سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک، اظهار کرد: اعتلای استان در همه ابعاد هدفگذاری شده و برنامه اولویت دار دستگاه قضائی استان مرکزی است.

حجت الاسلام جزایی با بیان اینکه مسیر رو به جلوی استان را شتاب بیشتری از پیش می‌بریم، افزود: منویات مقام معظم رهبری و سند راهبردی قوه قضائیه در اولویت و نصب العین است و امید است بتوانیم به گونه‌ای عمل کنیم که رضایتمندی مردم را در کوتاه‌ترین زمان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ایجاد امنیت و آرامش با تعامل و هم افزایی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان مرکزی مدنظر ویژه است تا محیط را برای بزهکاران به ویژه بزه کاران حرفه‌ای ناامن کنیم تا شاهد تغییر رفتار این افراد باشیم.

برنامه‌های هدفگذاری شده دستگاه قضا با جدیت پیگیری می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک نیز بیان کرد: تلاش است برنامه‌های هدفگذاری شده دستگاه قضائی استان مرکزی را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

حجت الله درودگر افزود: بخشی از وظایف دستگاه قضا استان مرکزی با تعامل و هم افزایی با بقیه ارگان‌ها محقق می‌شود و تأمین امنیت، احقاق حقوق عامه با حفظ استقلال سازمانی با اجرای قانون مدنظر ویژه است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

کد خبر 5983081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha