۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

استقرار پدیده مه و توده هوای سرد در چهارمحال و بختیاری

استقرار پدیده مه و توده هوای سرد در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از فردا تا پایان هفته برای ساعات صبح کاهش نسبی دمای هوا، ماندگاری هوای سرد و در برخی نقاط استان مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مهران چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز صبح پدیده غالب در سطح استان مه صبحگاهی بود که در برخی نقاط مانند شهرکرد و فرخشهر دید به ۱۰۰ متر کاهش پیدا کرد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: در سایر نقاط استان از جمله بن، سامان و بروجن نیز در اثر پدیده مه کاهش دید به ۱۰۰۰ متر رسید.

وی ادامه داد: این مه از نوع تابشی است یعنی به تدریج با بالا آمدن آفتاب و گرم شدن هوا برطرف خواهد شد البته طی امروز تا ساعات بعد از ظهر نیز شاهد استقرار پدیده مه در سطح چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

چراغپور عنوان کرد: از فردا تا پایان هفته برای ساعات صبح کاهش نسبی دمای هوا، ماندگاری هوای سرد و در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، تا پایان هفته جاری نیز وقوع سامانه بارشی خاصی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ با کمینه دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه در استان ثبت شد همچنین در این مدت دمای هوا در شهرکرد منفی چهار درجه سانتی‌گراد بود.

کد خبر 5983184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha