۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

دبیر شورای مشورتی بانوان شهرداری اصفهان خبرداد؛

واگذاری بنیاد امیرقلی امینی به ۵ مجموعه فرهنگی بانوانه در اصفهان

واگذاری بنیاد امیرقلی امینی به ۵ مجموعه فرهنگی بانوانه در اصفهان

اصفهان-دبیر شورای مشورتی بانوان شهرداری اصفهان از واگذاری بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی به مجموعه‌های بانوانه فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد.

مائده سادات کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی بنا به وصیت مالک این مکان در اختیار شهرداری قرار گرفته اظهار کرد: به همت شهرداری منطقه یک مرمت شده و شهرداری موظف است آن را در اختیار مجموعه‌هایی قرار دهد که در حوزه کتاب و کتابخوانی فعالیت دارند.

وی افزود: اکنون این بنیاد اولین مجموعه اشتراکی بانوان در سطح شهر اصفهان است. در همین راستا مجموعه‌های فرهنگی بانوانه که در حوزه کتاب، کتابخوانی، انتشارات و پژوهش فعالیت می‌کنند را گردآوری کردیم و بنا به درخواست‌های مکرر صورت گرفته، ضمن بررسی، این مکان را در اختیار ۵ مجموعه فرهنگی قرار دادیم که فعالیت بیشتری دارند و نیازمند مکان برای پیشبرد کارها هستند تا در قالب مجموعه اشتراکی فرهنگی کار و فعالیت خود را شروع کنند.

دبیر شورای مشورتی بانوان شهرداری اصفهان با اشاره به اسامی این مجموعه‌های فرهنگی گفت: از این پس مجموعه‌های «مقر کتاب»، «حسینیه هنر»، «پرسا»، «راه سوم» و «طلوع» قرار است مابه ازای فعالیتی که انجام می‌دهند خدماتی ویژه برای شهرداری داشته باشند.

وی با اشاره به هدف این اقدام گفت: در شهر اصفهان هر یک از این مجموعه‌های فرهنگی به صورت جداگانه فعالیت‌های خوبی ارائه می‌دهند و ما به دنبال ایجاد تعامل با آن‌ها هستیم.

کاویانی تأکید کرد: هدف ما هم افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی است تا به نوعی این یک مدل و نمونه برای سایر مجموعه‌ها شود تا راه جدیدی پیش روی حوزه فرهنگ قرار گیرد و در این راستا با رسالت ارتقا فرهنگ و پیشبرد مباحث مربوط به زیست عفیفانه، هم افزایی گروهی رقم بخورد.

به گزارش مهر، مراسم واگذاری بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی به پنج مجموعه فرهنگی بانوانه در حوزه کتاب و کتابخوانی چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ با حضور شهردار اصفهان در خیابان آیت الله کاشانی، بین چهارسوق شیرازی‌ها و وفایی برگزار می‌شود.

کد خبر 5983230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha