۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ورزش زوخانه‌ای باید بیش از پیش تقویت شود

ورزش زوخانه‌ای باید بیش از پیش تقویت شود

شهرکرد-نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ورزش زوخانه‌ای باید بیشتر تقویت شود و این ورزش ایرانی اسلامی باید به نسل جوان هر چه بیشتر شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در آئین روایت «جهان پهلوان» که در جمع ورزشکاران زورخانه پوریای ولی شهرکرد و هنرمندان چهارمحال و بختیاری، برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت شهید سلیمانی یک الگوی تمام و کمال است که همه مردم باید آن را بشناسند و از منش و سبک زندگی این شخصیت والا بهره ببرند.

وی افزود: دلاوری‌های شهید قاسم سلیمانی بر هیچ فرد ایرانی پوشیده نیست و این شهید والا مقام خدمات بسیاری در زمینه‌های مختلف به جمهوری اسلامی کرده است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برگزاری رویداد روایت حبیب در زوخانه‌های سراسر کشور را اقدامی بسیار خوب ارزیابی و عنوان کرد: ورزش زورخانه‌ای یکی از ورزش‌های اصیل و دارای فرهنگ والا است که یاد خدا و مولا علی (ع) همیشه ورد زبان ورزشکاران عزیز است و از مولا علی الگو گرفته‌اند.

نکونام عنوان کرد: ورزش زوخانه‌ای باید بیشتر تقویت شود و این ورزش ایرانی اسلامی باید به نسل جوان هر چه بیشتر شناسانده شود.

کد خبر 5983237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha