۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

امام جمعه موقت شهرکرد:

نقش شهید سلیمانی در تحکیم پایه‌های مقاومت بی‌بدیل است

نقش شهید سلیمانی در تحکیم پایه‌های مقاومت بی‌بدیل است

شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد به نقش سردار سلیمانی در تحکیم پایه‌های مقاومت به ویژه در لبنان و فلسطین اشاره کرد و گفت: همه گروه‌های مقاومت منطقه راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند.

سید ابوالحسن فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از افسران سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی بودند و با رشادت، شجاعت و پاکی عملی که از خود نشان دادند موفقیت‌های بسیاری را کسب کردند.

وی افزود: زمان فعالیت این سردار دلیر و شجاع هم‌زمان با یک برهه تاریخی و حساس پیدایش غده سرطانی داعش بود و ایشان با معنویت، اخلاص و… خود توانست در این عرصه موفق شود.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: محبوبیت سردار سلیمانی در سایر کشورها غیر قابل انکار است.

وی با تاکید بر تفکر این شهید سرافراز تصریح کرد: رویکرد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مبارزه با امپریالیسم بود و یکی از افرادی که شجاعانه و جانانه در این مسیر حرکت کرد شهید سلیمانی است.

فاطمی به نقش سردار سلیمانی در تحکیم پایه‌های مقاومت به ویژه در لبنان و فلسطین اشاره و بیان کرد: همه گروه‌های مقاومت منطقه راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: باور مبارزه مردم فلسطین با ظلم و دفاع از حق از تعالیم امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی نشأت گرفته است.

امام جمعه موقت شهرکرد درباره باور مردم نسبت به سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک ژنرال و یک قهرمان بود و حضور مردم در تشییع ایشان حاکی از آگاهی و بینش و بصیرت عمیق مردم از شهید سلیمانی بود، مردم می‌دانند که این سردار سرافراز یک نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر را برای مبارزه با دشمنان بازی کرد و باید به این سردار بالید و افتخار کرد.

وی در پایان با اشاره به نحوه شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها و زحمات سردار با نحوه شهادت این بزرگ به ثمر رسید و به جهانیان این پیام را رساند که در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم صادق بود و در مبارزه با آمریکای جهان‌خوار در افتاده بود.

کد خبر 5983316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha