۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰

نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار شد؛

روحیه جهادی و عدالت‌محوری در خدمت به شهروندان استمرار یابد

 روحیه جهادی و عدالت‌محوری در خدمت به شهروندان استمرار یابد

شیراز - نماینده ولی فقیه در فارس گفت: توزیع عادلانه خدمات در اجرای پروژه‌های شهری و روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی شهرداری باید استمرار یابد تا امید و اعتماد شهروندان به نظام افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام بعد از ظهر سه شنبه در نشستی که به میزبانی شهرداری شیراز با حضور شهردار و معاونین وی و رئیس شورای شهر برگزار شد با اشاره به اینکه پراکندگی و توزیع خدمات در اجرای پروژه‌های شهری شهرداری شیراز نشانگر توجه به مساله عدالت شهری است گفت: باید با استمرار تلاش جهادی کنونی و جذب اعتبارات و بودجه به شهروندان خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اینکه در سرتاسر شهر شیراز پروژه‌ها در حال اجرا هستند هم نشانگر رویه عدالت‌محور مدیریت شهری است و هم سبب امیدآفرینی و اعتماد مردم به کارگزاران نظام می‌شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در سطح ملی نیز تلاش دولت مبنی بر تعریف پروژه متناسب با میزان دارایی و بودجه و امکانات است گفت: برنامه‌ریزی صحیح و معقول رکن اساسی اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی است و تعریف پروژه‌ها باید مبتنی با امکانات و اعتبارات موجود باشد.

آیت‌الله دژکام اعتقاد به جزا و پاداش اخروی را وجه تمایز و برتری ما بر تمدن غرب دانست و گفت: کار خوب و خدمت به خلق ضایع نمی‌شود و پاداش معنوی این خدمات را خواهید گرفت.

شهردار شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری این است که پروژه‌های شهری در زمان مشخص به بهره‌برداری رسیده و در خدمت مردم قرار بگیرند گفت: بیش از دو هزار پروژه در حال اجرا و همه نیز فعال هستند که این مساله حاصل روحیه جهادی مدیران شهری و تعامل خوب با شورای شهر و دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

 روحیه جهادی و عدالت‌محوری در خدمت به شهروندان استمرار یابد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه جذب و تحقق بودجه ۴ برابری شهرداری شیراز حرکتی جهادی، عظیم و انقلابی است خاطرنشان کرد: تبدیل شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی و رو به پیشرفت مرهون نگاه همه جانبه به بخش‌های مختلف، پرهیز از ورود سیاسی‌گری به شورا و همچنین تعامل با دیگر دستگاه‌ها و ادارات و به خصوص شهرداری است.

سیدابراهیم حسینی با بیان اینکه تلاش داریم پیوست و اولویت فرهنگی در مسائل رعایت شود گفت: در ادامه این مسیر نیازمند توصیه‌ها، رهنمودهای جهادتبیین‌گونه نماینده ولی فقیه در فارس هستیم تا شیراز به تراز سومین حرم اهل بیت (ع) برسد.

 روحیه جهادی و عدالت‌محوری در خدمت به شهروندان استمرار یابد

در ادامه این نشست سردار لطف‌الله یداللهی رئیس دفتر نهاد نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز نیز همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به بیان گوشه‌ای از زندگی سراسر مجاهدت و ایثار این سردار رشید پرداخت.

در پایان این نشست قائم‌مقام شهردار، سخنگوی شهردار و جمعی از معاونین شهردار و دبیر شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز به ارائه گزارش از وضعیت شهرداری و مجموعه‌های مرتبط به خود پرداختند.

 روحیه جهادی و عدالت‌محوری در خدمت به شهروندان استمرار یابد

کد خبر 5983577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha