۱۲ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰

مسوول هیات اندیشه ورز امور بانوان استانداری مرکزی:

نقش محوری مادران همواره مورد هجمه دشمن است

نقش محوری مادران همواره مورد هجمه دشمن است

زرندیه-مسوول هیات اندیشه ورز امور بانوان و خانواده استانداری استان مرکزی گفت:نقش محوری مادران، همواره مورد هجمه دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا مهاجرانی عصر سه شنبه در جشن ولادت با سعادت حضرت فاطمه که در دارالقرآن زاویه برگزار شد، حضرت زهرا (س) را الگویی کامل برای بانوان دانست و افزود: این بزرگ بانوی اسلام نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از آرمان‌های حق و حقیقت است که ضرورت دارد در راه ترویج آموزه‌های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه تلاش شود.

وی افزود: حضرت زهرا (س) حجاب را هرگز دست و پاگیر و مانع تلاش‌های اجتماعی و سیاسی، پرده‌نشینی و انزوای زنان نمی‌دانست.

وی با بیان اهمیت بررسی نقش تربیتی زن در خانواده تصریح کرد: جایگاه مادری در خانواده به عنوان محوری ترین عنصر در تربیت نسل، همواره از جانب فرصت طلبان مورد هجمه قرار گرفته به گونه‌ای که مسوولیت‌های تربیتی زنان نظیر مادری را خیانت در حق زنان و تحقیر منزلت او می‌دانند.

مهاجرانی مسؤول کارگروه زیست عفیفانه هیأت اندیشه ورز امور بانوان و خانواده استانداری استان مرکزی تصریح کرد: جایگاه و ارزش حقوق زن از دیدگاه اهل بیت علیهم‌السلام بسیار والا است و ارزشی که اهل بیت علیهم‌السلام برای زن در نظر گرفتند، فراتر از یک حقوق محسوب می‌شود.

برپایی دیوار آزاد، نمایشگاه و میز تخصصی کتاب همراه با معرفی کتاب، نمایشگاه جواهرانه، برپایی نمایشگاه روایت تصویر از کتاب فتنه تقلب، غرفه عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز، اجرای گروه سرود نورالزهرا، برپایی ایستگاه صلواتی «نگین سلیمانی» از جمله برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

کد خبر 5983737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha