۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵

رییس شورای شهرستان خرمدره:

شهرستان خرمدره در اختصاص اعتبار چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد

شهرستان خرمدره در اختصاص اعتبار چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد

زنجان- رییس شورای شهرستان خرمدره گفت: خرمدره در تقسیمات کشوری مثل یک جزیره مانده و در موضوعاتی مثل اختصاص اعتبار چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

کمال اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در مورد انتظارات مردم شهرستان خرمدره در آستانه سفر رئیس جمهور به استان زنجان اظهار کرد: علاوه بر ازدواج، اشتغال و مسکن که دغدغه همه مردم کشور است، باید به موضوع تقسیمات کشوری اشاره کرد که خرمدره در این تقسیمات مثل یک جزیره مانده و در موضوعاتی مثل اختصاص اعتبار چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از زمین‌های خرمدره عنوان درجه یک دریافت کرده و به بخش کشاورزی اختصاص دارد، یادآور شد: همین موضوع اختصاص زمین برای ساخت مسکن را با چالش مواجه کرده است.

رئیس شورای شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان خرمدره به میزانی است که نه جزو شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر و نه بالای ۵۰۰ هزار نفر است، عنوان کرد: به همین دلیل اعتبار مناسبی هم دریافت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امکانات تفریحی و فرهنگی در شهرستان خرمدره محدود است، تصریح کرد: از طرفی وضعیت زمین‌ها برای اجرای طرح مشوق‌های فرزندآوری و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مشخص نیست.

اسدی به وجود شهرک صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت این شهرک به اندازه ظرفیت شهرستان توسعه پیدا نکرده و به آن رسیدگی نشده است.

وی ادامه داد: در بحث ایجاد ارزش افزوده و به‌کارگیری نیروها و ایجاد اشتغال ظرفیت‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد اما در گسترش شرکت‌های تولیدی مشکلاتی وجود دارد.

کد خبر 5984026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha