۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹

عضو شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد؛

عدم توفیق تصدی گری دستگاه‌های اجرایی در راه اندازی اماکن خدماتی

عدم توفیق تصدی گری دستگاه‌های اجرایی در راه اندازی اماکن خدماتی

کرج- عضو شورای شهر کرج گفت: تصدی گری دستگاه‌های اجرایی و دولتی از جمله شهرداری‌ها در خصوص احداث و راه اندازی اماکن خدماتی جز ضرر و آسیب، عایدی خاصی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: تصدی گری دستگاه‌های اجرایی و دولتی از جمله شهرداری‌ها در خصوص احداث و راه اندازی اماکن خدماتی جز ضرر و آسیب، عایدی خاصی نداشته و معمولاً رها شده باقی می‌ماند.

وی عنوان کرد: در زمینه سرمایه گذاری در کرج امروزه به دلیل عدم شفافیت در آئین نامه سرمایه گذاری ابلاغی از سوی دولت و ریسک بالای آن در شهر سرمایه گذاران مایل به مشارکت با دستگاه‌ها نیستند که لازم است مدیریت شهری در این رابطه و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تلاش کند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: برخی مالکین تمایل به احداث مسکونی ندارند زیرا سرانه مسکونی این شهر نزدیک به استاندارد بوده و آنچه کسری داریم سرانه خدماتی است که انتظار می‌رود شهرداری برای اینگونه مالکین و سرمایه گذاران این حوزه فرش قرمز پهن کند تا در خصوص درخواست‌های ایجاد فضاهای خدماتی اعم از اقامتی (هتل)، ورزشی، درمانی، هنری، تفریحی و شهربازی اقدام کنند.

کد خبر 5984141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha