۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل خبر داد؛

همراهی سازمان برنامه و بودجه در تأمین اعتبارات سفر رییس جمهور

همراهی سازمان برنامه و بودجه در تأمین اعتبارات سفر رییس جمهور

اردبیل- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در ۲ سال اخیر همراهی سازمان برنامه و بودجه در تأمین و تزریق اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به استان اردبیل را شاهد بودیم.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مصوبات سفر در بخش راه و شهرسازی، وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش بوده تا پروژه‌های مصوب سفر در قالب این وزارتخانه‌ها پیگیری و سازمان برنامه و بودجه منابع آن را تأمین کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه وزارت راه و شهرسازی، راه آهن با پیشرفت ۹۵ درصد و تخصیص اعتبارات حداکثری از ردیف‌های مختلف مراحل پایانی را سپری می‌کند و در سفر ماه‌های آینده رییس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل را در توسعه بزرگراه‌ها و احداث راه‌های اصلی یادآور شد و گفت: از شمال تا جنوب استان توسعه بزرگراه‌ها هدف‌گذاری شده و با افتتاح ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه در این دولت، منابع خوبی از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته است.

شایقی عمده پروژه‌های وزارت نیرو را تکمیل سدهای گیوی، عمارت و عنبران دانست و افزود: در کنار تأمین پروژه‌های مورد نیاز سفر، به همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های جامع آبرسانی اردبیل نیز ۶ هزار میلیارد تومان منابع نیاز است که از منابع مختلف قرار است تأمین بودجه انجام شود.

وی تکمیل پایاب سد خداآفرین، بهره‌برداری از استخرهای معیشتی و راه‌های عشایری را عمده پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی در استان اردبیل اعلام کرد و ادامه داد: احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی نجف‌زاده، توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر در کنار احداث ۲ هزار کلاس درس جز اولویت‌های سفر دوم رییس جمهور به استان خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای پروژه‌های اقتصادی و تولیدی استان نیز از ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات، ۶ هزار میلیارد تومان با همکاری بانک‌ها پرداخت شده و تا پایان امسال سه هزار میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت خواهد شد.

کد خبر 5984406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha