۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس آینده کشور پلیسی هوشمند و معناگرا خواهد بود

پلیس آینده کشور پلیسی هوشمند و معناگرا خواهد بود

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مطمئنا پلیس آینده کشور پلیسی هوشمند، متعهد، مسئولیت پذیر و معناگرا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان در همایش گفتمان سازی معماری آینده فراجا که در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از مدت‌ها پیش بحث معماری آینده فراجا مطرح و برای تبیین برنامه‌ها و نقشه‌های آن زحمات زیادی کشده شده است.

وی ادامه داد: در واقع آنچه که لازمه آینده کشور برای امنیت پایدار جامعه مورد نیاز است پلیسی هوشمند، پژوهش محور و دانشگراست که خوشبختانه از مدت‌ها پیش برای آن فکر شده بود.

سردار حاجیان تصریح کرد: طبق معماری صورت گرفته پلیس جمهوری اسلامی در افق ۱۴۱۷ در واقع پلیسی انقلابی، متعهد، مسئولیت پذیر و پایدار ارزش‌های دینی و ملی و انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تعامل پذیری، هوشمندی و چابکی، ولایی و جهادی بودن، پیش کنشگر و پاسخگویی را از دیگر ویژگی‌های کاربردی فراجای آینده عنوان کرد و گفت: پلیس آینده مداخله گر معناگرا خواهد بود یعنی به عنوان ضابط قانون هرجایی که لازم باشد به نفع مردم ورود پیدا کرده و وظایف دستگاه‌های اجرایی را به نفع شهروندان مطالبه خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور فرماندهان انتظامی استان‌های همدان و کردستان و مدیران انتظامی این استان‌ها در کرمانشاه، گفت: پلیس استان‌های غرب کشور این آمادگی را دارند که همه توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد برنامه‌های فراجا به کار گیرند

کد خبر 5984613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      1 0
      انشالله ازاین کاغذ باز ی ها هم راحت بشن.
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 0
      مگر الان متعهد مسئولیت پذیر نیست