۱۳ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

فرماندار خمین:

۶۰۰ دانش آموز از برنامه های هفته فرهنگی خمین بهره مند می شوند

۶۰۰ دانش آموز از برنامه های هفته فرهنگی خمین بهره مند می شوند

خمین- فرماندار خمین گفت: ۶۰۰ دانش آموز از برنامه های هفته فرهنگی خمین بهره مند می شوند.

حمید کمانکش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های تدارک شده دومین هفته فرهنگی خمین با عنوان بر آستان آفتاب اظهار کرد: پخش فیلم‌های بچه زرنگ و ضربه فنی، حضور در کارگاه‌های خلاقیت و آفرینش‌های هنری و آسمان نمای سیار، حضور در غرفه‌های نمایشی و هنری از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای دانش آموزان در طول هفته فرهنگی خمین است.

وی افزود: فعالیت گذر فرهنگ، هنر و صنایع دستی در بیت تاریخی امام راحل آغاز شده است و ۱۷ غرفه عرضه صنایع دستی، آثار هنری، محصولات محلی و کتب در این گذر فعال هستند.

فرماندار خمین گفت: نمایشگاه آثار هنری عکس و اسناد مربوط به امام خمینی (ره) در نگارستان روح الله بیت گشایش یافته و از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان بازدید علاقمندان است.

فرماندار خمین با اشاره به برگزاری کارگاه تجزیه و تحلیل هنرهای دیداری و تجربه نگاری در هفته فرهنگی بر آستان آفتاب بیان کرد: این کارگاه‌ها با حضور اساتید برجسته خمین و ۷۰ هنرآموز در نگارستان روح الله برگزار می‌شود.

کمانکش تصریح کرد: کارگاه ادبی و شعر با حضور شاعران برجسته ای مانند علیرضا قزوه، ناصر فیض و عبدالجبار کاکایی پنجشنبه با حضور ۶۰ شاعر از سطح کشور در سالن همایش‌های بیت تاریخی امام راحل برگزار می‌شود.

فرماندار خمین با اشاره به ارائه خدمات اجتماعی و درمانی به شهروندان این شهرستان در طول هفته فرهنگی برآستان آفتاب گفت: خدمات رایگان پزشکی با حضور ۲ پزشک عمومی و ۱ متخصص داخلی، ساعت ۹ الی ۱۳ ارائه می‌شود.

کمانکش ادامه داد: خدمات رایگان مشاوره خانوادگی نیز از ساعت ۹ الی ۱۷ در غرفه اورژانس اجتماعی هفته فرهنگی خمین ارائه می‌شود.

فرماندار خمین، ارائه خدمات رایگان دارویی در داروخانه سیار را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی برآستان آفتاب بیان کرد.

کمانکش گفت: پخش رایگان فیلم ضد، ویژه خانواده‌ها، در سالن آمفی تئاتر بیت حضرت امام (ره) از ساعت ۱۵ الی ۱۷ و پخش زنده برنامه تلویزیونی از محل بیت، صبح روز چهارشنبه در شبکه‌های ملی از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین است.

وی یادآور شد: گفتگوی زنده تلویزیونی فرماندار خمین با مردم استان مرکزی در خصوص هفته فرهنگی این شهرستان در برنامه پرسش شبکه آفتاب، ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰ انجام می‌شود.

فرماندار خمین افزود: بیش از ۲۰ عنوان برنامه خدمات اجتماعی و مشاوره‌ای، محتوایی و فرهنگی و آموزشی در هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین برگزار می‌شود.

کمانکش اضافه کرد: ۱۲ تا ۱۸ دی ماه به عنوان هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین نامگذاری شده است.

کد خبر 5984645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha