۱۳ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۴۷

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

هیچ فضیلتی بالاتر از خدمت در مکتب حاج قاسم وجود ندارد

هیچ فضیلتی بالاتر از خدمت در مکتب حاج قاسم وجود ندارد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ فضیلتی بالاتر از خدمت به پابرهنگان و مستضعفان در مکتب حاج قاسم سلیمانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در اردبیل، اظهار کرد: دشمنان ملت ایران و حاج قاسم حتی از ازدحام مردم در تبعیت از مکتب حاج قاسم در واهمه و هراس هستند و به همین خاطر دست به اقدام شنیع و ضد انسانی ترور می‌زنند.

وی با محکوم کردن حادثه تلخ عصر امروز کرمان تصریح کرد: شهدای طریق حاج قاسم سلیمانی پیامشان به دشمنان این است که در این مسیر شهادت بالاترین افتخار است و هیچ کس نمی‌تواند چنین فضیلت و ارزشی را از ملت با درایت ایران بگیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا به معنای واقعی ترسیم‌کننده راه عزت و عظمت این ملت هستند و در هر برهه‌ای خون سرخ این شهدا، انقلاب را از توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف در امان نگه داشته است.

بدری افزود: مردم ایران امروز عزتمندانه در سایه مکتب شهدا و مرام و اندیشه آنها زندگی می‌کنند و تلاششان بر این است تا در مسیر اعتلای نام و یاد شهدا و دفاع از این وطن تلاشی مجاهدانه انجام دهند.

وی با برشمردن ویژگی‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب پابرهنگان انقلاب و رنج‌کشیدگان این کشور عزتمند خاطرنشان کرد: در این مکتب عقل، درایت و منطق حاکم است و قطعاً دشمنان از این سه عنصر در واهمه و هراس هستند.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ادامه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تداوم راه عزتمند امام و شهدا است و باید قلبا و عملاً با گوش جان سپردن به فرامین مقام معظم رهبری سعی کنیم تا در هر سنگر خادم ملت بوده و منافع مردم را بر منافع خودمان ترجیح دهیم.

وی به نزدیکی ایام انتخابات و تلاش دشمن برای مأیوس کردن ملت ایران در پای صندوق‌های رأی را یادآور شد و بیان کرد: سرنوشت ملت ایران پای صندوق‌های رأی مشخص می‌شود و باید با آگاهی و بصیرت در این عرصه حاضر شده و دشمن را مأیوس کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حضور و مشارکت مردم است که این نظام و انقلاب در ریل و مسیر اصلی خود حرکت می‌کند و دشمنان قسم خورده این ملت فرصت ضربه زدن به اندیشه امام، شهدا و آرمان‌های انقلاب را نخواهند داشت.

کد خبر 5984854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha