۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵

به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) انجام شد؛

اهدای ۶ سری جهیزیه به نوعروسان پارس آباد

اهدای ۶ سری جهیزیه به نوعروسان پارس آباد

پارس‌آباد- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پارس‌آباد گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۶ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

ظاهر وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج، تعداد ۶ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس‌آباد اهدا شد.

وی گفت: تعداد ۳ هزار و ۶۸۹ خانوار و بالغ بر ۸ هزار و ۵۷۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد هستند و از طرح‌های حمایتی آن بهره مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد افزود: در کنار خدماتی اعم از جهیزیه، درمانی، عمرانی، حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، حمایت از یتیمان در قالب اکرام ایتام و وام‌های کارگشایی، اشتغال و تأمین لوازم خانگی نیز یکی از خدمات کمیته امداد است.

وطن خواه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۱ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد پارس آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان توزیع شده است، ادامه داد: امروز ۶ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

وی اضافه کرد: هر سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است که همه از تولیدات ملی و دارای مرغوبیت بالا هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار، یکی از اقدامات این نهاد است‌.

کد خبر 5984935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha