۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مکتب حاج قاسم امروز به یک راه تبدیل شده است

مکتب حاج قاسم امروز به یک راه تبدیل شده است

بیجار- جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مکتب حاج قاسم اهمیت بسیار زیادی دارد و امروز این مکتب به یک راه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمشید رضایی صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در بیجار اظهار کرد: جهاد تبیین از اهمیت بسیار یادی برخوردار است و مردم ما باید بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی افزود: دشمنان از بصیرت مردم هراس دارند و با دروغ گویی سعی دارد جوانان ما را منحرف کنند و نا امیدی را در جامعه ایجاد کنند.

سردار رضایی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم و در هر فضایی که قرار داریم به جهاد تبیین بپردازیم و مردم را آگاهی و روشن کنیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مسئله فلسطین نیز گریزی زد و ابراز داشت: طوفان الاقصی که توسط حماس انجام شد رژیم غاصب اسرائیل دارای قوی‌ترین اطلاعات در جهان است و در پنج سال اخیر سازمان سیاه آمریکا نیز در حال آموزش است و قدرت اطلاعات اسرائیل در این حد زیاد است.

وی افزود: رهبر فرمود طوفان الاقصی موجب شکست اسرائیل غاصب شد و هیبت پوشالی این رژیم صهیونیستی را در هم شکست و این از برکات مکتب حاج قاسم است.

سردار رضایی گفت: امروز دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند و تنها کار آنها ریختن بمب بر سر مردم بی پناه غزه است.

وی اضافه کرد: مکتب حاج قاسم اهمیت زیادی دارد و رهبر معظم انقلاب فرمودند به حاج قاسم به عنوان یک مکتب نگاه کنید.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: مکتب یک راه است و مسیر است و مکتب حاج قاسم به واسطه اخلاص و صداقت ایشان امروز به عنوان یک راه تبدیل شده است.

امنیت ایران اسلامی مدیون حاج قاسم است

سردار رضایی گفت: در مکتب حاج قاسم اقتصاد، امنیت، عبادت، سیاست خارجی، فریاد رسی به مردم مظلوم وجود دارد و امروز امنیت ایران اسلامی و حتی عراق و سوریه، جبهه مقاومت، یمن، لبنان و سوریه مدیون حاج قاسم است.

وی به اهمیت مکتب حاج قاسم اشاره کرد و ابراز داشت: چه مکتبی بالاتر از این می‌تواند باشد و مکتب حاج قاسم امروز نه در منطقه بلکه در جهان نفوذ پیدا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: جنگ امروز یک جنگ بین کفر و اسلام و حق و باطل می‌باشد دشمنان تلاش دادند اسلام را از بین ببرند بنابراین در تمام عرصه‌ها ما باید پای کار باشیم.

رضایی عنوان کرد: هرجایی که یک قدم کوتاه بیایم و غفلت کنیم دشمن پیش روی می‌کند بنابراین ما باید متحد و منسجم پیرو ولایت فقیه باشم و در برابر دشمن بایستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، مردم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا قدرت چانه زنی ما در دنیا بالا برود.

کد خبر 5985181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha