۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶

کارکنان ستاد انتخاباتی بایدن:

مواضع بایدن در قبال جنگ غزه از شمار رای‌دهنگان به وی می‌کاهد

مواضع بایدن در قبال جنگ غزه از شمار رای‌دهنگان به وی می‌کاهد

جمعی از کارکنان ستاد انتخاباتی جو بایدن رییس جمهور آمریکا نسبت به تاثیرات منفی مواضع در قبال جنگ غزه در نتیجه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ۱۷ نفر از کارکنان ستاد انتخاباتی جو بایدن رییس جمهور آمریکا در نامه‌ای نسبت به کاهش تعداد رای‌دهندگان به وی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در آمریکا هشدار دادند.

این افراد اعلام کردند که مواضع بایدن در قبال جنگ میان رژیم صهیونیستی و نوار غزه روی شمار رای‌دهندگان به وی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا تاثیر منفی خواهد گذاشت.

نگارندگان این نامه در ادامه به کنارکشیدن شمار زیادی از داوطلبان مشغول در ستاد انتخاباتی بایدن اشاره کردند و افزودند که این افراد از کسانی هستند که دهه‌ها به حزب وی رای داده‌اند، اما اکنون احساس اعتماد و اطمینان خود را از دست داده‌اند.

پیش از این نیز واشنگتن پست گزارش داد که یکی از مقامات وزارت آموزش و پرورش آمریکا در اعتراض به سیاست‌های دولت بایدن در قبال جنگ غزه از سمت خود استعفا داده است.

استعفای این مقام وزارت آموزش و پرورش آمریکا در حالی رخ می‌دهد که پیش از این نیز یکی از مدیران و مقامات ارشد وزارت خارجه این کشور در اعتراض به اقدامات آمریکا در قبال جنگ غزه از سمت خود استعفا داده بود.

کد خبر 5985274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha