۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا:

ماموریت‌ ناوگروه ۸۶ در مسیر تحقق اهداف جهانی مکتب حاج قاسم بود

ماموریت‌ ناوگروه ۸۶ در مسیر تحقق اهداف جهانی مکتب حاج قاسم بود

بندرعباس- جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا راه حاج قاسم را راه رسیدن به صلح جهانی عنوان کرد و گفت: مأموریت‌ ناوگروه ۸۶ در مسیر تحقق اهداف جهانی مکتب حاج قاسم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار دوم جلیل مقدم روز چهارشنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد سلیمانی که در مسجد الغدیر منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی را اسوه و الگوی حسنه ولایت مداری بود.

وی، ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیت محوری مقاومت با بهره گیری از سیره ائمه اطهار (ع) الگویی تمام عیار برای جوانان مسلمان و آزاده جهان بود و امروز مکتب حاج قاسم میلیون‌ها پیرو آزادی‌خواه دارد.

وی جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا در به شهادت رساندن سردار دل‌ها را اشتباهی راهبردی عنوان کرد و گفت: خون مطهر سردار سلیمانی سنگر مقاومت اسلامی را نفوذ ناپذیر کرد و جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی بخشید.

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا افزود: سردار سلیمانی هیمنه پوشالی استکبار جهانی را به همگان نمایان ساخت و ما امروز شاهد پدیدار شدن ابعاد جدیدی از نفوذ یاد و نام و اندیشه و آرمان‌های آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم.

دریادار دوم مقدم شهادت سردار سلیمانی را عامل اصلی وحدت جبهه مقاومت اسلامی در دنیا دانست و گفت: رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام، فارغ، سلیمانی هایی هستند که در مسیر زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) گام بر می‌دارند.

کد خبر 5985280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha