۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت کردستان است

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت کردستان است

سنندج_ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: براساس سیاست اتخاذ شده اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد و دستگاه‌ها در توزیع اعتبارات بایدبه این مهم توجه اساسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر پنج شنبه در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: وعده داده بودیم که فرآیند تخصیص اعتبارات در استان را اصلاح کنیم که برای نخستین بار توانستیم در پنج روز کاری ابلاغ تخصیص‌ها را انجام دهیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان افزود: براساس سیاست اتخاذ شده در استان اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد و دستگاه‌ها در توزیع اعتبارات باید به این مهم توجه اساسی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نیاز، تعدادی از دستگاه‌های اجرایی اقدام به تعریف پروژه‌های جدید کردند، ادامه داد: حداکثر هر دستگاه اجرایی تا ۲ هفته آینده اطلاعات کامل این پروژه‌های جدید را برای دبیرخانه کمیسیون استانی ماده ۲۳ قانون الحاق (۲) ارسال کنند تا در کمیسیون مطرح و در صورت تائید، مجوز برای آنها صادر شود.

محمدی با تاکید بر لزوم اجرایی نمودن مصوبات جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بیان کرد: لازم است کلیه مصوبات مطرح شده در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیگیری و نتایج آن به دبیرخانه شورا اعلام شود.

گفتنی است؛ بررسی طرح جامع پردیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کردستان و بررسی و تصویب پروژه‌های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت از مهمترین موضوعات مطرح شده در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان بود.

کد خبر 5985355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha