۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

رییس موسسه راهبردی فتح:

مکتب شهادت و مسیر حاج قاسم سلیمانی خاموش‌شدنی نیست

مکتب شهادت و مسیر حاج قاسم سلیمانی خاموش‌شدنی نیست

اردبیل- رییس موسسه راهبردی فتح گفت: مکتب شهادت و مسیر روشن حاج قاسم سلیمانی در جهان خاموش‌شدنی نیست و تلاش دشمن در این راستا عبث و بیهوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امینی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله اردبیل، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام خمینی تربیت یافت و خود مدرسه‌ای بزرگ از آموزه‌های دینی و الهی شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با شناخت کامل از درایت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی نیروی قدس را به ایشان سپرده بود، تصریح کرد: نیروی قدس مأمور نابودی اسراییل و آزادی فلسطین در ۲۳ سال فرماندهی سردار سلیمانی بود که امروز مشاهده می‌کنیم که اسراییل نفس‌های آخر خود را در دنیا می‌کشد.

رییس مؤسسه راهبردی فتح حاج قاسم را نمونه بارز مکتب فاطمی و ولایتمداری اعلام کرد و گفت: قاسم سلیمانی جبهه جهانی اسلام را توسعه داد و امروز راهی جز مبارزه و شهادت که هر ۲ عین پیروزی است، در جهان باقی نمانده است.

امینی جنگ‌جویی، شجاعت و دلاوری را جز لاینفک مکتب حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک دژ نظامی تسخیرناپذیر در دنیا معرفی شده و دشمن هر قدر تلاش کند تا با ترور و شهید کردن اسوه‌های ما این راه را مسدود کند، خطا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروی قدس سپاه چنان قدرتی دارد که امروز تمام آزادمردان جهان را دور خود جمع کرده و توانسته لرزه بر اندام کفر بیندازد.

امینی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه روز گذشته کرمان اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند تا جبهه شهادت را از ما بگیرد اما ما از اینجا اعلام می‌کنیم شما شیشه عطر حاج قاسم را شکستید اما به رایحه این عطر در جهان چه می‌کنید؟

رییس مؤسسه راهبردی فتح اقدام تروریستی استکبار را در به شهادت رساندن ملت‌های آزادیخواه یادآور شد و بیان کرد: امروز تمام تیرهای دشمنان به سنگ خورده و راهی جز تسلیم شدن در برابر قدرت اسلام ندارند.

کد خبر 5985361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha