۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

صفات بارز حاج قاسم سلیمانی اخلاص در عمل و جلب رضای خدا بود

صفات بارز حاج قاسم سلیمانی اخلاص در عمل و جلب رضای خدا بود

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سردار سلیمانی در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی ایستاد و صفت بارز ایشان اخلاص در عمل و جلب رضای خدا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری ظهر پنجشنبه در برنامه استانی زنگ مقاومت و همبستگی، اظهار کرد: تمام دنیا صدای مقاومت را با شهادت سردار سلیمانی شنیدند.

وی با تبریک خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، سالروز میلاد حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تسلیت چهارمین سالروز شهادت ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: در زمان حیات مبارک سردار سلیمانی افرادی که او را می‌شناختند خیلی کمتر از زمانی بود که ایشان را شهید کردند و با شهادت این بزرگوار نام و آوازه ایشان و کارهای بزرگی که انجام داده بود در سراسر جهان تبلور کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری به ویژه بعد از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و ادامه دادن راه آنها را با اخلاق و اخلاص، ولایتمداری، اطاعت از امام زمان (عج) و درس خواندن می‌توانیم به جا بیاوریم.

صفری افزود: قاسم سلیمانی در مقابل استکبار و صهیونیست جهانی ایستاد و صفت بارز ایشان اخلاص و انجام اعمال در راه رضای خدا بود و این اخلاص موجب جهانی شدن نام آن بزرگوار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: احترام به پدر و مادر انتظار و سفارش اکید سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی به نسل آینده و دانش‌آموزان است.

کد خبر 5985387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha