۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

مدیرکل زندان های مازندران:

۲۶۲ زندانی در مازندران با پابند الکترونیکی مراقبت می شوند

۲۶۲ زندانی در مازندران با پابند الکترونیکی مراقبت می شوند

ساری- مدیرکل زندان های مازندران گفت: در حال حاضر ۲۶۲ زندانی و مددجو در استان با احکام مربوط به پابندهای الکترونیکی مراقبت و کنترل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی استادی ظهر پنجشنبه در جلسه مراقبت‌های الکترونیکی در دادگستری مازندران گفت: در سند تحول قضائی، بحث هوشمندسازی در تمام زوایا مورد توجه ویژه قرارگرفته و استفاده از سیستم‌های نوین در مجموعه دادگستری و سازمان زندان‌ها پیش بینی شده است.

استادی افزود: از زمان بکارگیری پابندهای الکترونیکی در سال ۹۸ تاکنون، یکهزار و ۵۴۵ نفر در مازندران از احکام مربوط به پابندهای الکترونیکی بهره مند شدند و در حال حاضر نیز ۲۶۲ نفر در استان از این امکان استفاده می‌کنند.

در ادامه این مراسم از قضات منتخب در حوزه صدور احکام مرتبط با پابندهای الکترونیک و کارکنان ساعی مرکز مراقبت الکترونیک اداره کل زندان‌های مازندران تقدیر به عمل آمد.

تبیین سیاست‌ها، مأموریت‌های سازمانی و ضرورت توسعه پابند الکترونیکی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها توسط اکبرپور، مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز نیمه آزادی و نظارت الکترونیکی و بهره مندی از دیدگاه‌ها و نظرات قضائی در خصوص استفاده از پابند الکترونیکی با حضور براری، معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان مازندران از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کد خبر 5985392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha