۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۴۹

گردهمایی شاعران در مشهد آئینه‌ها

گردهمایی شاعران در مشهد آئینه‌ها

کاشان - دبیر کمیته شعر کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) گفت: گردهمایی شاعران از سری برنامه‌های این کنگره در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

محمود شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) اظهار داشت: این کنگره برای آشنایی هر چه بیشتر مردم و شیعیان سراسر جهان در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته شعر یکی از کمیته‌های این کنگره است، ابراز داشت: با توجه به نزدیکی ایام شهادت حضرت علی بن باقر (ع) گردهمایی شاعران اهل بیت عصمت و طهارت در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

دبیر کمیته شعر کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با اشاره به اینکه این گردهمایی در شامگاه پنج شنبه و روز جمعه در مشهد اردهال برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه دو روزه علاوه بر دورهمی، شاعران سروده‌های خود را در مدح و منقبت حضرت علی بن باقر (ع) بیان می‌کنند.

وی ضمن اشاره به رونمایی از پوستر کنگره بین المللی شعر گفت: در این گردهمایی علاوه بر گردهمایی شاعران از پوستر کنگره بین المللی شعر با عنوان مشهد آئینه‌های رونمایی می‌شود.

شریفی افزود: حدود ۱۰۰ شاعر از شهرهای مختلف ایران اسلامی همچون کاشان، قم، تهران، اصفهان و کرج در این گردهمایی حضور دارند.

کد خبر 5985596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha