۱۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۴

رییس کل دادگستری اردبیل:

اجرای احکام مدنی در اردبیل مطلوب است

اجرای احکام مدنی در اردبیل مطلوب است

اردبیل- رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وضعیت محاکم و اجرای احکام مدنی از حیث ارزیابی شاخص‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو شامگاه پنجشنبه در بازدید و دیدار با قضات محاکم دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل، با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با محکوم کردن اقدام تروریستی جنایت‌بار گلزار شهدای کرمان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دیده، این ضایعه ناگوار را به حضرت ولیعصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری و عموم مردم و بزرگ ایران تسلیت می‌گویم.

وی با قدردانی از مسئولان، قضات و کارمندان دادگاه‌های عمومی و حقوقی اردبیل، وضعیت محاکم و اجرای احکام مدنی را از حیث شاخص‌های ارزیابی مطلوب ذکر کرده بر لزوم تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌ها، تکریم بیش از پیش ارباب رجوع و نیز استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین در پیشبرد امور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین با حضور رییس کل دادگستری استان، دادگاه علنی بر خط با موضوع ابطال سند رسمی در شعبه هفت دادگاه حقوقی شهرستان اردبیل رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.

در حاشیه این بازدید مقام عالی قضایی استان پاسخگوی اربابان رجوع حاضر در مجتمع نیز شده و با استماع مشکلات و مسائل، دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر 5985702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha