۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

رقابت ۳۶۰۰ هنرجوی مازندرانی در آزمون جامع مهارت آموزی

رقابت ۳۶۰۰ هنرجوی مازندرانی در آزمون جامع مهارت آموزی

قائمشهر - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شرکت ۳ هزار و ۶۶۰ هنرجو در آزمون جامع مهارت‌آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان آهنگر صبح جمعه در حاشیه برگزاری آزمون مهارت‌آموزی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر اظهار کرد: داوطلبان در ۶ حوزه ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، چالوس و رامسر در آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره یکهزار و ۵۴۱ هنرجو در آزمون عملی و دوهزار و ۱۱۸ هنرجو در آزمون نظری‌آنلاین شرکت کردند، افزود: چهل و دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش، ۵ لغایت ۱۵ دی‌ماه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه ۲۸ رشته مصوب آموزش و پرورش و ارشاد وجود دارد، یادآور شد: این دوره آزمون در ۹ رشته گرافیک رایانه‌ای، چهره‌سازی، تصویربرداری، نوازندگی ساز جهانی، عکاسی دیجیتال، دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم)، نوازندگی ساز ایرانی، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و طراحی بسته‌بندی برگزار می‌شود.

آهنگر با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: سالانه ۳ آزمون برگزار و مرحله بعدی خردادماه سال آینده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هنرجویان متقاضی آزمون جامع در مراکز تحت‌پوشش آموزش‌های لازم را فرا گرفتند، افزود: سقف نمره این آزمون ۱۴ بود و ۶ نمره میان‌ترم توسط استاد مربوطه داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: هنرجویان متقاضی آزمون ادواری نیز کسانی هستند که دارای دانش کافی از آن مهارت بوده و نیازمند مدرک مهارت‌آموزی است.

کد خبر 5985782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha