۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴

امام جمعه اهرم:

رژیم غاصب صهیونیستی از حاشیه امن خارج شده است

رژیم غاصب صهیونیستی از حاشیه امن خارج شده است

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از حاشیه امن خارج شده است و هر لحظه از طرف جبهه مقاومت در تیررس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌های نمز جمعه اهرم اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که فضای جامعه ما معطر به عطر ولادت دردانه عالم هستی حضرت فاطمه زهرا و ولادت حضرت امام خمینی و همچنین سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی است که خود را سرباز ولایت می‌دانست.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های مهم شهید سلیمانی ولایت پذیری و روحیه جهادی و صداقت و اخلاصی بود که سربازی و نوکری برای مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را افتخار خود می‌دانست.

امام جمعه اهرم ادامه داد: از مجاهدت در دفاع مقدس، مبارزه با اشرار در شرق کشور، خنثی کردن نقشه تجزیه غرب آسیا و پرکردن دست فلسطینی‌ها و احیای مقاومت و سرعت دادن به نابودی صهیونیسم، حضور در کف میدانِ کمک به آسیب دیدگان و سیل زدگان و در یک کلام شهید سلیمانی الگوی کاملی برای جوان مؤمن انقلابی است.

وی افزود: تصور آمریکایی‌ها و ترامپ این بود که با ترور سردار سلیمانی می‌تواند نفس راحتی بکشند اما ترور فرمانده جبهه مقاومت و تبدیل سردار سلیمانی به شهید سلیمانی سبب گسترش و استقامت بیشتر جبهه مقاومت شد به طوری که امروز نفس آمریکا و رژیم غاصب در غرب آسیا به شماره افتاده است.

پهلوزاده خاطر نشان کرد: دشمنان همه جوانب کارها را بررسی می‌کنند اما عامل اصلی در حیات جبهه حق که از نظر آنها مخفی است اراده و قدرت لایزال الهی است. تصور می‌کنند با اراده‌های ضعیف و سست در برابر اراده نامتناهی حق تعالی می‌توانند عرض اندام کنند.

امام جمعه اهرم بیان کرد: تصور کردند با حذف شهید سلیمانی می‌توانند ایران اسلامی را از پا دربیاورند امروز هم تصور می‌کنند با ترور زائران و عاشقان سیدالشهدای مقاومت می‌توانند این مسیر را تضعیف و از بین ببرند.

وی تاکید کرد: نظام استکباری آمریکا و صهیونیسم بداند ابرقدرتی که نمی‌تواند غزه را که ۷۵ سال است در تحریم و محاصره است شکست دهد به اضمحلال و فروپاشی نزدیک شده است و به حول و قوه الهی خون پاک شهدای مظلوم، نفس‌های آنها را به شماره انداخته و این تحرکات تروریستی تکانه‌های احتضار و مرگ آنهاست و به زودی خون مطهر شهدا مقدمات سقوط و مرگ آنها را فراهم و تابوت مرگ آنها آماده می‌شود.

پهلوزاده با اشاره به شهادت جمعی از زائران در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: در دنیا فقط از آمریکا و صهیونیسم و ابزار خودساخته آنها یعنی داعش بر می‌آید که انسان‌ها را برای اهدافشان به هر روشی بکشند.

وی با بیان اینکه وحدت و اقدام جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه بزرگترین انتقام است و این انتقام در حال تحقق است و رژیم غاصب صهیونیستی از حاشیه امن خارج شده است و هر لحظه از طرف جبهه مقاومت در تیررس قرار دارد.

امام جمعه اهرم با اشاره به ۱۷ دی سالروز توطئه استعماری کشف حجاب به دست رضا خان گفت: در جریان فتنه ضد حجاب در سال گذشته اندکی از افراد مشهور، پا جای پای رضا خان گذاشتند و نوکری نظام سلطه کردند و چوب حراج به عفت دختران ایران اسلامی زدند.

وی یادآور شد: کسانی که نمی‌توانند امنیت زنان کشورهای خود را تأمین کنند با شعار می‌خواهند عفاف و حجاب دختر مسلمان را بردارند و تبلیغ سبک زندگی می‌کنند که خودشان در تأمین امنیت برای زنانشان ناتوان هستند.

کد خبر 5985909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha