۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

وزیر آموزش و پرورش:

مردم بیشترین مشارکت و همکاری را با دولت سیزدهم دارند

مردم بیشترین مشارکت و همکاری را با دولت سیزدهم دارند

زنجان-وزیر آموزش و پرورش گفت: مردم نشان دادند که بیشترین مشارکت و همکاری را با دولت سیزدهم داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مرادصحرایی ظهر جمعه در جریان دور دوم سفر استانی هیأت دولت به استان زنجان، در حاشیه افتتاح ۱۰ باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان خدابنده که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: مردم طی دو سال گذشته نشان دادند که بیشترین مشارکت را به این دولت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم با دولت سیزدهم بیش از ادوار گذشته بوده است، اظهار کرد: اگر امروز به عینه شاهد این مشارکت و همراهی مردم با مسؤولان دولت سیزدهم هستیم، این بدان معنی است که مردمی‌ترین دولت نظام امروز روی کار آمده است.

این مسؤول با یادآوری اینکه یکی از شاخص‌های بارزی که باعث شد تا آمار مشارکت و همراهی مردم بیش از ادوار گذشته شود، بومی بودن دولت سیزدهم به عنوان یک شاخص جدی است، خاطرنشان کرد: یکی از مشارکت‌های بارز مردم با دولت سیزدهم را می‌توان در حوزه خیرین مدرسه‌ساز مشاهده کرد که همین امر باعث شده است تا دولت نیز پا به پای خیرین در راستای توسعه و آبادانی گام بردارد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی این وزارتخانه، تأمین اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های خیر سازاست، ادامه داد: علاوه بر این احداث چمن‌های مصنوعی در قالب توسعه فضاهای ورزشی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

کد خبر 5985945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha