۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸

امام جمعه ساوه:

حمله تروریستی کرمان نشان استیصال و ضعف دشمن مقابل اقتدار نظام است

حمله تروریستی کرمان نشان استیصال و ضعف دشمن مقابل اقتدار نظام است

ساوه-امام جمعه ساوه گفت:حمله تروریستی کرمان نه از سر قدرت و حاصل توان عملیاتی عاملان آن، بلکه نشان استیصال و ضعف عاملان این حادثه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نشانگر آن است که نیروهای تکفیری، عاملان و آمران اصلی این حادثه تروریستی کینه بسیاری از این سردار شهید به عنوان پرچمدار مبارزه با تکفیر و تروریسم داشتند.

امام جمعه ساوه افزود: شکست دشمن همزمان با سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ از یک سو و نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه از سوی دیگر، سبب شده تا دشمن تلاش کند با امنیتی سازی کشور و ایجاد التهاب فضای عمومی جامعه را از حالت عادی خارج و امنیت عینی و ذهنی جامعه را مختل سازد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: القای شکست اقتدار جمهوری اسلامی، درهم شکستن اقتدار نهادهای امنیتی کشور، شبهه آلود کردن فضای عمومی و دامن زدن به امنیت روانی جامعه با هدف القای ناکارآمدی نهادهای امنیتی و امنیتی کردن فضای ایران به ویژه پس از شکست پروژه تداوم آشوب در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱، پیش رو بودن انتخابات اسفندماه و سرپوش گذاشتن بر شکست استکبار جهانی هدف حمله تروریستی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود.

حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: حادثه تروریستی پدید آمده نه از سر قدرت و حاصل توان عملیاتی عاملان آن بلکه می‌توان آن را حاصل استیصال و ضعف دشمن دانست از این رو چنین حادثه تروریستی برای سرپوش گذاشتن بر این استیصال قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به منویات رهبری در حمله تروریستی در سالگرد سردار سلیمانی گفت: ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرتمند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان می‌خواهیم تمامی مراکز منسوب به این رژیم خونخوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع کنند.


امام جمعه ساوه بیان کرد: انتظار است دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به منظور تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به پرورش یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد کنند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: انتخابات اساسی‌ترین مساله نظام و زیر بنای علاج همه مشکلات و زیر ساخت همه پیشرفت‌ها است چرا که لازمه تحقق هر پیشرفتی قوانین مناسب، ساختارهای محکم و عناصر و مدیران متخصص و انقلابی و کارآمد است.

وی ادامه داد: انتخابات باید پرشور و قوی و در فضایی امن انجام شود تا به تشکیل یک مجلس مناسب بینجامد و ضروری است جناح‌های مختلف و صاحب قلمرو به دور از حاشیه برای حضور حداکثری مردم در برگزاری یک انتخاب پرشور تلاش کنند.

کد خبر 5985961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha