۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰

امام جمعه شهر یاسوج:

شهیدان ریشه‌های انقلاب هستند/ ترس دشمن از رویش جوانه ها

شهیدان ریشه‌های انقلاب هستند/ ترس دشمن از رویش جوانه ها

یاسوج_ امام جمعه شهر یاسوج گفت: شهیدان ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: هر شهیدی که به خاک می‌افتد، ارزش‌های الهی بیشتر ریشه می‌زدند و شهیدان ریشه‌های این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران طعم تلخ ترور را چشیدند، اظهار کرد: دشمن وقتی دید مردم ما هراسی از ترورها ندارند، ۸ سال جنگ را بر کشور تحمیل کرد.

حسینی با اشاره به راه انداختن جنگ روانی، تحریم، دشمنی و ترور بر علیه ملت ایران توسط دشمنان اظهار کرد: آمریکای جنایتکار با ایجاد داعش به دنبال ساختن امنیت کذایی برای رژیم صهیونیستی بود و داعش حتی یک تیر به سمت اسرائیل شلیک نکرد.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با جبهه مقاومت کمر آمریکا و داعش را شکست، تصریح کرد: داعش به دنبال تسخیر کشورهای منطقه بود، اما حاج قاسم سلیمانی جلوی این گروه تروریستی را گرفت و آنها را شکست داد.

وی با بیان اینکه آمریکا از حاج قاسم سلیمانی هراس داشت، ابراز ابراز کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی مکتب این شهید بزرگ شکل گرفت و میلیون‌ها جوانه رویید.

حسینی با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان در اقدام تروریستی کرمان اظهار کرد: ترس دشمنان از مکتب حاج قاسم و روئیدن جوانه‌ها است که دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

کد خبر 5986014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha