۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

فرمانده انتظامی شهرستان بهار:

محموله هروئین در بهار کشف شد

محموله هروئین در بهار کشف شد

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف ۱۰ کیلو و ۲۵۰ گرم هروئین در عملیات هماهنگ مأموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد یک نفر سوداگر مرگ در زمینه قاچاق مواد مخدر با یک دستگاه خودرو یدک کش در محور کرمانشاه به همدان در حال حمل و جابه جایی مقادیری مواد مخدر می‌باشد که پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران ایستگاه ایست بازرسی شهید زارعی با اشراف اطلاعاتی کامل، در یک عملیات ضربتی خودرو را در ایستگاه ایست بازرسی شهید زارعی متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از متوقف شدن خودرو مأموران پلیس مقدار ۱۰ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین را که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو دنا که توسط خوردو یدک کش حمل می‌شد جاساز شده بود را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 5986015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha